• Icon+7 (7172) 28-75-21
IconЖеке кабинет
Image

ENIC-KAZAKHSTAN

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ

Image

Университеттің стратегиялық брендтік позициясы

2021 жылғы 17 наурызда Еуропалық жаңалықтар академиясының ұйымдастыруымен «Университеттің стратегиялық брендтік позициясы» тақырыбында онлайн-семинар өткізілді.

Вебинар Өзбекстан Республикасы университеттерінің басшылары мен бұқаралық ақпарат құралдары өкілдеріне бағытталды.

Модератор және спикер ретінде - Еуропалық жаңалықтар академиясының бағдарламалық директоры, BBC World News-тің Еуразиядағы коммерциялық өкілдігінің басшысы Сергей Становкин болды.

Кездесу барысында университет брендін қалыптастыру процесі көп сатылы міндет екендігі атап өтілді.

Брендтің қалыптасуы мен жылжуына көбінесе стереотиптер кедергі келтіреді, соның ішінде:

  • Стереотиптер «бренд құрастырушылардың» олар туралы білуіне немесе білмеуіне қарамастан болады.
  • Әрбір мақсатты топта әртүрлі стереотиптер болуы мүмкін.
  • Стереотиптер туралы сыртқы байланыстарсыз білу мүмкін емес.
  • Стереотиптер зерттеу үшін маңызды, оларды қалыптастыру үшін одан да маңызды.
  • Әр елдің ішінде елдің әлемді қалай қабылдағаны туралы стереотиптер бар.
  • Стереотиптермен күресу қиын, бірақ оларды жиі қолдануға болады.
  • Стереотиптер - бұл елде ешқашан болмаған, бірақ ірі өндірістік немесе аймақтық жобаларға инвестициялық шешімдер қабылдайтын немесе қабылдауға әсер ететін, сондай-ақ өздері үшін таңдайтындардың елге деген көзқарасын қалыптастырудың негізі; олардың балалары, туыстары немесе достары жоғары немесе екінші білім алуға арналған орын.